Možnosti objednávání zboží


Objednávku u naší společnosti můžete vytvořit několika způsoby.

E-mailem:

Telefonicky:
  • 274 818 021

Faxem:
  • 274 780 965

Předáním objednávky:
  • obchodnímu zástupci
  • našemu řidiči

E-shop:


Pravidelné volání

Služba pravidelné volání je určena pro zákazníky, kteří nechtějí myslet na to, že musí objednat zboží a navíc ušetří za telefonní poplatky. Stačí nahlásit u telefonní operátorky požadované termíny volání a naše telefonní operátorky vám zavolají pro objednávku.


Možnosti odběru zboží


1. Závoz k zákazníkovi

Pokud jste zákazníky společnosti TOREL můžete si nechávat zboží zavážet z distribučních středisek. Zboží Vám zavezeme zdarma při odběru nad 5.000 Kč bez DPH. Závozy jsou uskutečňovány každý pracovní den na základě objednávek, zpravidla do 24 hodin od objednání zboží, dle rozvozového plánu.


2. Přímý nákup na prodejně CASH and CARRY

Nakoupit můžete v prodejně CASH and CARRY od pondělí do neděle od 8:00 do 20:00 hodin, kde je veškerý nabízený sortiment zboží.


Pro koho jsme užiteční?
  • Prodejny potravin, maloobchody.
  • Gastro zařízení.
  • Restaurace.
  • Školní jídelny.
  • Závodní stravování.

Odběratelé zde získají:
  • Přístup k letákům
  • Mimořádné akce

Připomínky, náměty, stížnosti


Stále se snažíme zlepšovat kvalitu našich služeb, a proto pokud nejste s něčím u naší společnosti spokojeni nebo máte nějaký námět, co bychom měli zlepšit, kontaktujte prosím svého obchodního zástupce nebo můžete kontaktovat přímo vedení společnosti na e-mail torel@torel.cz






Kontakt pouze pro E-shop společnosti Torel, s. r. o.:

Telefon pro e-shop: 467 770 070
E-mail pro e-shop: b2b@torel.cz

V e-shopu mohou nakupovat pouze podnikatelé s platnou registrací.

Kontakt na reklamační oddělení.

Od 1. 2. 2016
MOŽNOST MIMOSOUDNÍHO ŘEŠENÍ SPORU PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se Zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, kterým může zákazník spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na internetové adrese České obchodní inspekce.

Podle současné právní úpravy obchodních podmínek.




Navštivte nový E-shop společnosti Torel, s. r. o. Naleznete zde celý sortiment pro podnikatele.
V e-shopu mohou nakupovat pouze podnikatelé s platnou registrací.

Letáková akce